Dagens


Idag blev det att prova den nya paletten. Jag använde fyra av skuggorna och alla var ganska behagliga att jobba med, men den matta var lite svårare. Men så är det med alla matta. Det jag använt är;

Ansikte:
Everyday Minerals semi-matte foundation sunkissed fair
MUS blush complex
MUS tri brow color ljusaste

Ögon:
Too Faced shadow insurance
NYX jumbo eyeshadow pencil milk
Sleek me, myself & eye pink beret, primal green, blue monday och barry white
MUS cake eyeliner black (tillsammans med MAC mixing medium)
Daniel Sandler jumbo jet mascara

Läppar:
NYX soft matte lip cream tokyo







Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0