Dagens makeup


När det är bra väder och sol så är jag lite svag för gult och orange, det blir så glödande och härligt! Så igår (dagens makeup kommer en dag sent) när det var soligt så kunde jag inte låta bli. Det är kanske lite påskigt, men skit samma! Det jag använt är:

Ansikte:
Elf all over cover stick apricot beige
Elf under eye concealer fair
Lucy minerals lucy light foundation fair
MAC powder blush blushbaby och fashion frenzy
MAC eyeshadow wedge
MUS tri brow color ljusaste

Ögon:
Too faced shadow insurance
MAC eyeshadow bright future, fab & flashy, orange, carbon, nylon och shroom
Daniel sandler jumbo jet mascara

Läppar:
NYX soft matte lip cream antwerp
NYX mega shine lipgloss natural





Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0