Dagens makeup


Jag har hittat en ny favoritmascara! Borsten är så underbar att applicera med att jag nästan blir mörkrädd. Recension kommer framöver, både på den och andra mascaror. Det är mascaran jag har på mig idag.

Ansikte:
Lucy minerals original foundation fair
MAC sculpt and shape powder accentuate/sculpt
MUS powder blush peach
MUS tri brow color ljusaste
MAC eyeshadow nylon

Ögon:
Becca eye tint paracus
MUS eyepencil dark chocolate
Lancôme le crayon khôl noir
MAC eyeshadow espresso, soft brown, wedge, goldmine, brulé och nylon
Kanebo sensai 38°C mascara (nedre fransarna)
NYX doll eye volume mascara (nya favoriten!)

Läppar:
MAC prep + prime lip
Chanel rouge allure laque 75







Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0