Dagens makeup


Idag blev det ganska neutralt. Jag var iväg på anställningsintervju på en bank och tänkte att färgglatt kanske inte var det säkraste kortet. Men som ni ser så är det ju lite färgglatt, men läppsiftet åkte på först när jag kom hem igen hehe.

Ansikte:
Glo minerals pressed base golden light
Elf under eye concealer fair
MAC sculpt and shape powder accentuate/sculpt
MUS powder blush peach
MUS tri brow color ljusaste

Ögon:
Too faced shadow insurance
MAC eyeshadow brulé, wedge och shroom
Yves saint laurent l'eyeliner noir
NYX doll eye volume mascara

Läppar:
Elizabeth arden eight hour cream
MAC lipstick gladiola



Tänk att bilderna blir så olika pga ljuset. Och här har jag ändå försökt neutralisera bilderna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0