Glossybox april


Nu har jag precis varit och hämtat ut april månads glossybox. Här är vad jag fick i min!

Glossybox april maria nila kolorit volume powder garnier bb cream light illamasqua intense lipgloss besotted replay jeans spirit EdT shower gel body shop earth lovers lemon thyme shower gelGlossybox april maria nila kolorit volume powder Glossybox april  garnier bb cream lightGlossybox april  garnier bb cream lightGlossybox april illamasqua intense lipgloss besottedGlossybox april illamasqua intense lipgloss besottedGlossybox april replay jeans spirit EdT shower gelGlossybox april replay jeans spirit EdT shower gelGlossybox april body shop earth lovers lemon thyme shower gel


1. Maria Nila - Kolorit Volume Powder.
Ett volymgivande pulver som appliceras i torrt hår nära hårbotten. Ger ett snyggt, matt resultat. Orginalprodukt 129 kr/50 ml.

2. Garnier - BB Cream.
Skämmer bort din hud med 5 effekter i ett enda steg: jämnar ut hudtonen, återfuktar, korrigerar, ger lyster, ger spf 15. Orginalprodukt 119 kr/50 ml.

3. Illamasqua - Sheer Lipgloss.
Glossybox låter dig testa ett av de mest hypade varumärkena just nu. Ett läppglans med härlig glans och intensiv färg. Ny på svenska marknaden! Orginalprodukt 140 kr/7 ml.

4. Replay - Jeans Spirit! EdT & Shower Gel.
Denna doft har en feminin topp med noter av pion. Doftens hjärta fylls med varma noter av ingefära och mjuka toner av passionsfrukt. Basen har uppfriskande noter av viol. Orginalprodukt 295 kr/40 ml.

5. Body Shop - Earth Lovers Lemon & Thyme Showel Gel.
Sammetsmjuk tvålfri shower gel som doftar citron och timjan. Innehåller såväl örter och fruktextrakt som community fairtrade-producerad aloe vera. Orginalprodukt 95 kr/250 ml.


Det står att det är ett sheer lipgloss från Illamasqua, men på själva glosset står det att det heter intense lipgloss. Men det kanske skickas ut båda sorterna. Och det är i färgen Besotted.

Jag är riktigt nöjd med denna boxen. Jag har varit väldigt sugen på att prova både BB cream och earth lovers shower gel, dock var doften ingen fullträff för min näsa. Sen så har jag varit väldigt nyfiken på Illamasqua, så det ska bli roligt att äntligen få prova något därifrån! Volym puder är alltid välkommet eftersom mitt hår är så platt det bara kan bli, så även den var jag glad för. Parfymen har jag inte luktat på än, men shower gelen luktar gott.
 
Är glossybox nytt för dig? Då kan du gå in HÄR och läsa mer!
 
 


Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0