Recension: Daniel Sandler Jumbo Jet Mascara


Daniel Sandler Jumbo Jet Mascara

Såhär står det om den på deras hemsida:
"Jumbo Jet is the only mascara a woman needs when she wants high-performance, luscious lashes. “The first coat gives a natural effect, suitable for day looks; the second adds a little more drama; the third coat takes lashes to full-on night time glamour.

Jumbo Jet is incredibly glossy, very glamorous, intensely black, and are Hypo-allergenic, opthamologically tested and non waterproof formula.
"

Jag är lite splittrad med vad jag tycker om den här mascaran, den lever upp till beskrivningen, men jag är ändå inte så förtjust i den. Fast den är ju inte dålig.. Mja, som sagt, lite delade tankar.

Produkten: Fransarna blir väldigt naturliga, är man ute efter en lätt och enkel vardagsmascara så är denna perfekt! Men det går även bra att bygga upp den genom fler lager. Dock inte så mycket som jag skulle vilja. Fransarna blir medelmjuka när mascaran har torkat, vilket är bra. Och den är ganska enkel att tvätta bort.

Förpackningen: Borsten är väldigt stor och jobbig. Den är svårt att manövrera och kladdar därför en del. Jag gillar den INTE. Men det är en stor förpackning och man får mycket mascara.

Priset:
£14.75 (ca 168kr) på Feelunique

Betyg: Den får G+, det är en bra mascara, men jag hatar verkligen borsten och det drar ner betyget massor. Jag kommer inte köpa den igen.

Daniel Sandler jumbo jet mascara recension
Daniel Sandler jumbo jet mascara recension
Daniel Sandler jumbo jet mascara recension
Daniel Sandler jumbo jet mascara recension

Jag kan tyvärr inte uttala mig om mascarans hållbarhet när det gäller nedfall osv under dagen, för jag har aldrig problem med det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0