Bästa julklappen!

 
Jag är väldigt nöjd med julklapparna jag fick iår, några av dom är bloggrelaterade och kommer dyka upp här såsmåningom. Men nu tänkte jag visa den bästa julklappen jag fick, en ny kamera. Tack pappa!
 
Min förra kamera hade dels börjat lägga av, men sen tog den inga bra bilder till att börja med. Den dög när det var bra ljus ute, men nu under vintern har det varit riktigt svårt att få till dugliga bilder. Den här däremot, ojojoj. Jag testade den lite igår och den tar jättefina bilder även när det är kolsvart ute och dåligt ljus inne. Jag har aldrig haft en systemkamera innan så det kommer ta ett tag att lära sig hur allt fungerar. Men jag hoppas att det går relativt snabbt :D
 
 
 
 
Min lilla Canon Eos 1100D <3
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0