Glossybox december

 
Jag tycker att det är så jobbigt att fota nu när det är mörkt. Inga färger stämmer :( Lite glad blev jag iaf när jag fick hämta ut inte bara en, utan två glossyboxar idag! Här kommer den vanliga månatliga boxen.
 
 
 
 
1. La Sultane De Saba - Ginger Green Tea Body Lotion
Fransktillverkar lyxlotion med grönt te och ingefära. Men en lätt formula tas den snabbt upp av huden och återfuktar på djupet. Inspirerad av orientaliska skönhetsritualer. Orginalprodukt 269kr/150ml.
 
2. Anatomicals - Hot and Fiery B-Movie Body Cleanser
Värm upp kalla vintermånader med denna löddrande duschcreme från ett av våra mest uppskattade varumärken under året. Härligt godisdoftande av cola! Orginalprodukt 79kr/300ml.
 
3. So Susan - Micronized 8-Hour Eye Shadow Palette
Ögonskuggspalett från nylanserade So Susan med grundaren Susan Chyis favoritnyanser. Perfekt till vinterns festligheter med bas, kontur och hightlight som framhäver dina ögon. Orginalprodukt 129kr/st.
 
4. Zoya - Nailpolish
Mångfaldigt prisbelönt för bästa hållbarhet och miljötänk (de första som tog bort giftiga ämnen och skapade ett mer naturligt lack). Framförallt älskad för sin trendiga färgskala. Orginalprodukt 149kr/15ml.
 
5. Kiss Nails - imPRESS Manicure
Perfekt manikyr på bara några minuter med detta innovativa sätt att applicera lösnaglar. Fina färger som sitter i flera dagar. Inget lim eller aceton som kan skada nageln behövs! Orginalprodukt 100-120kr/st.
 
 
Jag kan inte påstå att jag är så jättenöjd med denna boxen. Det känns tråkigt att få nagellack och lösnaglar i samma box (och jag använder inte lösnaglar, nånsin). Body cleansern doftar coca cola, vilket jag tycker är lite roligt. Paletten har jag inte provat alls än, men det ska bli spännande att se vad den går för!
 
Är glossybox nytt för dig? Då kan du gå in HÄR och läsa mer!
 
 



Kommentarer

Sofie
2012-12-18 @ 19:40:30

Jag tyckte den här boxen var lite mesig, speciellt med tanke på att det var ettårs-boxen!

Jag fick samma som dig fast ett rött lack, vilket var lite tråkigt eftersom lösnaglarna också var röda...

Väldigt förtjust i duschcremen i alla fall, doftade riktigt gott! :D

Svar: Jag håller med. Innan boxen kom så lät det ju som att den skulle vara så bra och den skulle innehålla populära märken från året. Så var det 1-2 märken som varit med innan bara :(
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0