The Body Shop Ultimate Julkalender: Lucka 1

 
Då var det äntligen dags! Så som jag har längtat, gått och kikat på kalendern sen jag fick den och bara velat att det skulle bli december :D
 
I lucka 1 hittar vi...
 
 
 
 
Sweet Lemon Hand Cleanse Gel

 
Detta är en praktisk handtvätt att ha med sig i väskan. Man sköljer inte bort den utan den avdunstar snabbt. Efter sig lämnar den en söt doft av citron. Jag gillar den verkligen och kommer absolut att ha denna i handväskan. Nu är jag nyfiken på de andra dofterna som den finns i!
 
 



Kommentarer

B R O W N S U G A R
2012-12-01 @ 15:24:04

Va extra spännande att öppna denna luckan idag :D

Svar: Visst var det! Fast jag tycker att det var en lite tråkig produkt att ha i första luckan. Längtar tills imorn :D
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0