Glossybox juni


Fy på mig som inte lade upp boxen igår även fast jag sa att jag skulle det :( Fick massa att göra när jag kom hem från jobbet vid 21.30 och sen var jag för trött för att sätta mig och redigera bilder. Men här kommer den!






1. Murad - Skin Perfecting Primer.
Primer som inte bara jämnar ut och mattar ner utan även förebygger utbrott av kvisslor, reducerar oljig hy, minimerar uppkomsten av stora porer och förbättrar hudens struktur. Orginalprodukt 490 kr/30 ml.

2. Toni & Guy - Sea Salt Texturizing Spray.
Ger struktur och styrka med lätt stadga. Passar för alla hårtyper och är perfekt för en avslappnad look - som efter en dag på stranden. Orginalprodukt 130 kr/200 ml.

3. Puma - Yellow EdT (Body wash + Doftprov).
"Fräsh som en sommaräng" får en helt ny betydelse med Puma Yellow. Söt, uppfriskande och energigivande doft som lyfter ditt humör. Oavsett väder skiner solen! Orginalprodukt 219 kr/40 ml.

4. Odd Molly - "Sun-Day" Sun-Care Facial SPF 25.
En härlig, lätt ansiktssolkräm som absorberas snabbt och återfuktar huden. Innehåller en kombination av filter som effektivt skyddar mot solens UVA- och UVB-strålning. Orginalprodukt 250 kr/40 ml.

5. Moroccanoil - Original Oil Treatment & Light Oil Treatment.
Orginalet av hårbehandlingar med arganolja. Tar bort friss, reder ut, bygger upp styrka, samt ger glans och mjukhet. Jämför de båda för att se vilken som passar ditt hår bäst! Orginalprodukt 339 kr/100 ml.

6. Femme Natural Boost - Bonusprodukt.
Innehåller juice från grapefrukt, apelsin, lime, acerola och acai samt extrakt från guarana, ginseng och ingefära, blandat med naturligt koffein från gröna kaffebönor. Orginalprodukt ca 25 kr/250 ml.


Jag är riktigt nöjd med denna boxen! Det jag inte gillade var body washen, det känns som att jag har så många redan och jag kommer nog inte använda den. Sen var det ingen doft som lockade direkt. Mest nyfiken är jag på primern och håroljorna. Det ska bli jättekul att prova!
 
Är glossybox nytt för dig? Då kan du gå in HÄR och läsa mer!
 
 


Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0