Recension: Love & Toast Honey Coconut EdP


Denna söta lilla parfymen fick jag med i min senaste glossybox. Visst är flaskan underbar?

Såhär står det om den på hemsidan:
En tropisk parfym ”Honey Coconut” från Love & Toast som doftar kokos, söt honung, vanilj, viol & sandelträ. Innehåller inga syntetiska doftämnen, doften kommer från eteriska oljor, alkoholen är framställd av majs och produkten är inte testad på djur!

Den doftar ganska sött, men den känns inte sliskig som så många söta dofter kan göra. Jag tycker inte att det är jättelätt att känna precis vad parfymer doftar, men här känner jag klart och tydligt av vaniljen och honungen.

Jag är svag för honungsdoft, så jag gillar verkligen denna. Men den doftar lite svagt och den håller inte i sig så länge. Så jag använder den mest hemma där det inte är en massa andra dofter "ivägen".

glossybox maj bm beauty blusher mschic pure lip liner aqualina pink sugar creamy body lotion love & toast eau de parfum


Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0