Glossybox februari


Jag vet att jag är en månad sen, men jag har inte haft någon kamera. Och bättre sent än aldrig?! Så här kommer min glossybox för februari.

Glossybox februariGlossybox februariGlossybox februariGlossybox februari, dermalogica special cleansing gelGlossybox februari, stockholmsgruppen maja mayskär body splashGlossybox februari, daniel sandler jumbo jet mascaraGlossybox februari, becca eye tint paracusGlossybox februari, becca eye tint paracusGlossybox februari, becca eye tint paracusGlossybox februari, jelly pong pong lash extensionsGlossybox februari, jelly pong pong lash extensions


Det jag fick var alltså:

1. Stockholmsgruppen Cosmetics - Maja Mayskär Body Splash.
Modellagenturen Stockholmsgruppens eget varumärke framtaget i samband med Caroline Winberg. Denna Body Splash är en ung, fräsch, blommig doft med inslag av citrus. Orginalprodukt 159 kr/150 ml.

2. Jelly Pong Pong - Lash Extensions.
Lyxiga lösögonfransar med tillhörande lim. Finns i tre olika kategorier; "Luxe", "Drama" och "Etheral". Perfekt när du vill vara extra fin till fest! Orginalprodukt 69 kr/st.

3. Dermalogica - Special Cleansing Gel.
Denna löddrande regöringsgel avlägsnar snabbt make-up utan att torka ut huden. Den är vattenlöslig, tvålfri, pH-balanserad och bevarar hudens naturliga barriärfunktion. Orginalprodukt 365 kr/250 ml.

4. Daniel Sandler - Jumbo Jet Mascara.
En intensivt svart mascara från Daniel Sandler, som är en av Storbritanniens stora Makeup-artister. Orginalprodukt 189 kr/15 ml.

5. Becca - Eye Tint.
En ögonkräm med en unik formula som appliceras som en kräm, men sitter som ett puder. Vattenfast och hållbar utan att lägga sig i ögonvecken. Orginalprodukt 310 kr/7 ml.


Jag kan inte säga annat än att jag blev väldigt nöjd med min glossybox! Jag fick nästan bara fullstora produkter och jag har än så länge gillat allt.
 
Är glossybox nytt för dig? Då kan du gå in HÄR och läsa mer!
 
 


Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0