Glossybox mars


Idag fick jag min efterlängtade glossybox för mars månad. Här kommer den!

Glossybox marsGlossybox marsGlossybox marsGlossybox mars, disp style creamGlossybox mars, mádara ecocosmetics toning shower soap moisturizing lotionGlossybox mars, oriflame ecobeauty smoothing eye creamGlossybox mars, oriflame ecobeauty smoothing eye creamGlossybox mars, l'oréal paris color riche le vernis 613 blue reefGlossybox mars, l'oréal paris color riche le vernis 613 blue reefGlossybox mars


1. Disp - Style Cream.
Naturlig stylingkräm producerad i Sverige, anpassad för nordeuropeiska hårkvaliteter. Ger form och glans, tämjer flygiga hår och ger värmeskydd. Parabenfri. Orginalprodukt 178 kr/125 ml.

2. L'oréal Paris - Color Riche Le Vernis.
Nagellack med inbyggt topplack för maximal glans. Finns i 48 härliga färger och har en speciell, rundad borste som gör att ett penseldrag räcker! Orginalprodukt 59 kr/5 ml.

3. Oriflame Ecobeauty - Smoothing Eye Cream.
Naturlig ögoncreme som reducerar påsighet och mörka ringar. Innehåller Fairtrade-sheasmör, Fairtrade-kokosolja, svenska lingon och havtornsolja. Orginalprodukt 210 kr/15 ml.

4. Mádara Ecocosmetics - Toning Shower Soap.
Stimulerar hudens ämnesomsättning och elasticitet samt gör att huden bibehåller sin fasthet. Innehåller algextrakt, havtorn, hästkastanj och åkerfräken. Orginalprodukt 99 kr/200 ml.

5. Mádara Ecocosmetics - Moisturizing Lotion.
Fuktgivande och uppfriskande kroppslotion. Tillför fukt och näring i form av naturliga växtvitaminer, mineraler, bioflavonoider och andra biologiskt aktiva ämnen. Orginalprodukt 149 kr/150 ml.


Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna glossyboxen. Det är säkert bra grejer men jag tycker nog det är roligare när det är makeup i. Och nagellack är inte direkt nåt för mig. Men jag kanske blir jätteförtjust sen när jag provat produkterna, vem vet! Fick tre fullstora produkter den här gången.
 
Är glossybox nytt för dig? Då kan du gå in HÄR och läsa mer!
 
 


Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0