Dagens makeup


Nu när jag har färgat håret rött så har inte mina vanliga brynprodukter matchat alls, så det har sett ganska roligt ut. Så idag tänkte jag att jag skulle se hur det blir med röd/lila skugga över brynpennan, och jag tror det blev rätt bra faktiskt. Måste bara vänja mig lite.

Ögon:
Elf cream eyeliner teal tease
Sleek me, myself & eye barry white, salt 'n' peppermint och blue monday
H&M liquid eyeliner
NYX doll eye volume mascara

Ögonbryn:
H&M eyebrow liner light brown
Och sen lade jag till Sleek me, myself & eye supernova, simply red och chris de burgundy




Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0