Dagens makeup


Tänk vad mycket en frisyr och hårfärg kan göra. Jag trivs så fruktansvärt bra i rött hår! Nu gäller det bara att hålla färgen fin med. Har min älskade färgbomb från Revlon som tur är. Nu ska jag kila iväg och handla. Här kommer dagens.

Ansikte:
Glo minerals pressed base golden light
MAC sculpt and shape powder accentuate/sculpt
H&M eyebrow liner light brown

Ögon:
Urban decay primer potion
MAC eyeshadow amber lights och cranberry
H&M liquid eyeliner
NYX doll eye volume mascara

Läppar:
Elf glossy gloss sweet salmon





Kommentarer

Emily
2012-05-10 @ 15:18:14

Gör jag inte, blir mest irriterad för att folk inte verkkar förstå varför jag inte väljer att göra galna ögonbryn -.-


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0