Dagens makeup


Egentligen är det inte dagens, utan gårdagens. Jag glömde lägga upp makeupen igår, och idag ligger jag nerbäddad i sängen med matförgiftning, så det blir inget sminkande för mig idag. Hade tänkt göra en färginpackning med, men det får vänta tills jag känner mig bättre.

Ansikte:
Glo minerals pressed base golden light
MAC sculpt and shape powder accentuate/sculpt
H&M eyebrow liner light brown

Ögon:
Urban decay primer potion
NYX purple smokey look kit
Sleek me, myself & eye barry white, chris de burgundy och lilac allen
Sugarpill eyeshadow buttercupcake
MAC eyeshadow lime, goldmine och shroom
H&M liquid eyeliner
NYX doll eye volume mascara

Läppar:
L'oréal lip conditioner soft mica






Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0