Mitt badrumsskåp


Jag själv tycker att det är kul att få se vad andra har i sina badrumsskåp, så jag tänkte att jag skulle visa min sida av mitt och sambons skåp.



Längst upp har jag mina glasögon, Dermalogica Precleanse, ett prov på en oljerengöring från Clarins, Garden of Wisdom (GoW) Skin Friendly Cleanser, GoW Moor Mud, Dermalogica Speciel Cleansing Gel, GoW Fruity Meow Meow! Facial Lotion och ett prov på GoW Pumpkin Pie Scrub.



Under har jag ett par serum och syror. GoW Chock Full O' Vitamins Serum, GoW Natural Salicylic 2% Acid Gel, GoW Raspberry Exfo Serum, GoW Concord Grape Anti-Ox Serum och GoW Perfect Pumpken Mask/Serum.



Bredvid har jag Fransnäring från Peter Thomas Roth, Oriflame smoothing eye cream och Clinique all about eyes serum.



Under det har jag lite annan blandad hudvård. Det längst till höger kommer längre ner. Så från mitten är det Formula 10.0.6 One Smooth Operator Face Scrub, Dermalogica Intensive Moisture Balance, Nivea Waterproof Eye Makeup Remover och Dermalogica Daily Microfoliant.



Mina två älskade ansiktsmists som jag verkligen inte kan vara utan! GoW Lavender Hydrosol och GoW Hydrating Mist Strawberry.



Min ansiktsexfolieringsmojs!



Och längst ner jag har bara tops, tomma sprayflaskor, toffsar, klämmor, två håruppsättningsgrejer och en Elizabeth Arden Eight Hour Cream.



Mina absoluta favoriter i badrumsskåpet är allt från Dermalogica, GoW serumen, Oriflame ögonkrämen och peelingen. Speciellt Dermalogicas Intensive Moisture Balance är kär om hjärtat, den vill jag aldrig vara utan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0