Glossybox september

 
Nu var det längesen jag bloggade. Det brukar bli så för mig, det går i perioder. Eftersom att jag inte har visat mina två senaste glossyboxar så tänkte jag ta och visa dom nu. Bättre sent än aldrig hoppas jag!
 
 
 
 
1. Cowshed - Cow Pat Moisturising Hand Creme
Mjukgörande handkräm med grapefruktolja och koriander. Brittiska Cowshed gör produkter med oseriösa namn men med högst seriösa, ekologiska ingredienser. Orginalprodukt 205kr/300ml.
 
2. Figs & Rouge - 100% Natural Organic Balm
Multifunktionell produkt som passar för både läppar, händer och torr hud. 100% naturliga ingredienser som vårdar och mjukgör. Orginalprodukt 65kr/8ml.
 
3. Anatomicals - Don't Just Clean It Woman, Scrub It
Grovkornig body scrub med en lyxig doft av melon, som ändå löddrar likt en shower gel. Korn från malda valnötsskal skrubbar huden len. Orginalprodukt 79kr/200ml.
 
4. Balance Me - Pure Skin Face Wash
En antioxidantrik, mild med effektiv ansiktsrengöring från lyxiga, naturliga och engelska märket Balance Me. Innehåller essentiella oljor från grapefrukt och petitgrain. Orginalprodukt 199kr/125ml.
 
5. Biosilk - Silk Therapy
Innehåller 17 av hårets 19 aminosyror vilket återuppbygger skadade hårpartier och skapar en len och jämn håryta, förstärker hårets egen förmåga att förebygga slitage. Orginalprodukt 169kr/50ml.
 
 
Denna boxen var helt okej. Body scruben har jag sen innan. HÄR hittar du en recension på den. Handkräm var jag visserligen i stort behov av, men jag tycker att den luktar så illa. Men ja, helt okej box överlag.
 
(Alla produkter är inte med i bild)
 
Är glossybox nytt för dig? Då kan du gå in HÄR och läsa mer!
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0