Dagens makeup - Cranberry

 
Det blev lite sen uppdatering, men jag kunde typiskt nog inte komma in på bloggen tidigare idag. Men men, här har vi dagens iaf!
 
 
 
 
Ansikte:
EM semi matte base sunkissed fair
EM concealer pick me up
EM concealer intensive light
Too faced chocolate soleil bronzer milk chocolate
NYX blush taupe och angel
Jordana brow powder duo dark
Ardell brow sculpting gel

Ögon:
UDPP
MAC eyeshadow cranberry, fab & flashy och shroom
H&M liquid eyeliner
Clinique high impact mascara

Läppar:
MUS lip pencil natural
NYX mega shine lipgloss natural
 
 



Kommentarer

Linnéa
2013-04-02 @ 09:54:50

Riktigt snyggt! :)

Svar: Tack! :D
Jolimas

Johanna
2013-04-07 @ 22:13:34

otroligt fint!
älskar färgerna :)

Svar: Tack! :)
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0