Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain

 
Idag tänkte jag visa upp några fler färger av Revlons underbara balm stains. Det finns totalt 12 olika färger och jag har 7 av dom. Jag är löjligt förtjust i dessa och sträcker mig alltid efter dom. Kommer lägga upp en recension när jag provat alla jag har ordentligt!
 
Dom jag tänkte visa upp nu är:
  • Precious
  • Cherish
  • Sweetheart
  • Romantic
  • Crush
 
Sen innan har jag Rendezvous och Smitten som även är med på sista bilden.
 
 
Uppifrån och ner: Crush, Romantic, Sweetheart, Cherish och Precious
 
 
Från vänster: Precious, Cherish, Sweetheart, Romantic och Crush (under har vi Rendezvous och Smitten)
 
 



Kommentarer

Johanna
2013-04-07 @ 22:12:54

superfina!
var får du tag i dessa?
skulle så gärna vilja hitta revlon någonstans i sverige men har hittills misslyckats :)

Svar: Visst är dom :) Jag köper dom på ebay. Har inte hittat dom någon annanstans tyvärr.
Jag hörde talas om att det finns några enstaka ställen i Sverige som säljer Revlon, men jag har ingen aning om var det var. Men ebay är rätt smidigt :)
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0