The Left Hand Challange

 
Jag såg en kommentar på en annan sminkblogg där hon som skrev kommentaren utmanade bloggerskan att sminka sig med sin icke dominanta hand. Jag tyckte det lät jättekul så det gav jag mig på direkt!
 
Det var fan inte lätt asså! Jag fick sån kramp i handen för att jag var tvungen att hålla så hårt i penseln för att få någon stuns alls i den. Men resultatet blev inte så illa som jag hade befarat. Jag hade trott att ögonbrynen och eyelinern skulle vara över hela ansiktet! xD
 
 
 
 
Ansikte:
L'oréal studio secrets smoothing resurfacing primer
Rimmel wake me up foundation ivory
Collection 2000 lasting perfection concealer light och fair
L'oréal lumi magique concealer pen light
Rimmel stay matte pressed powder transparent
Too faced chocolate soleil bronzer milk chocolate
NYX blush taupe
MUS blush must have
Jordana brow powder duo dark
Ardell brow sculpting gel

Ögon:
Too faced shadow insurance
MAC eyeshadow brulé, wedge, espresso, shroom och nylon
MAC fluidline blacktrack
Clinique high impact mascara

Läppar:
NYX soft matte lip cream monte carlo
 
 



Kommentarer

B R O W N S U G A R
2013-04-18 @ 21:24:08

Sv: Haha eller hur! Helt sjukt!! Choklade va jag tveksam till innan men jag älskar den verkligen! SÅÅ jääkla god :D

Camilla
2013-04-19 @ 13:28:18

Imponerande! Själv skulle jag nog inte ens våga mig på att vara i närheten av mina ögon med min vänsterhand om den höll i något skarpt. ;)


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0