Dagens makeup - Sugar shock

 
 
 
 
  • Too faced primed & poreless face primer
  • Collection lasting perfection concealer fair
  • Glominerals pressed base natural light
  • NYX blush taupe
  • Too faced perfect flush blush candy glow
 
 
 
  • Anastasia brow wiz brunette
  • Ardell brow sculpting gel
 
 
 
  • MAC eyeshadow amber lights
  • Sleek showstoppers palette au natural
  • Sleek ultra mattes v2 palette dune, flesh och paper bag
  • Sleek me, myself & eye palette primal green och lilac allen
  • MAC fluidline blacktrack
  • Max factor false lash effect fusion mascara
 
 
 
  • MAC see thru lip colour not so shy!
  • MAC lipgelée sugar shock
 
 
 
 



Kommentarer

B R O W N S U G A R
2013-09-01 @ 21:34:46

Vackra du!

Svar: <3
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0