Ledsen tjej

 
Jag blir så sjukt jävla besviken.. Inte bara ett, utan två paket jag väntar på verkar ha kommit bort i posten. Nu har jag väntat en bit över en månad på paket från elf och beautybay. Elf brukar tydligen ta rätt lång tid, men såhär lång tid är jag tveksam till att det ska ta. Och min andra beställning från beautybay kom fram efter 1,5 vecka, så det känns rätt kört.
 
Elf verkar iaf ha en bra kundsupport för dom har jag fått svar ifrån när jag mailat, men svaret från beautybay lyser med sin frånvaro.
 
Summan av kardemumman (vad käck jag var nu!) är att jag tänker ALDRIG beställa från beautybay igen. Dålig kundsupport = inga beställningar av mig mer!
 
 



Kommentarer

Michan- Beauty by M
2013-02-21 @ 16:39:20

Väntar också paket från Elf. Det skickades för en månad sedan :( Det har varit en massa krångel med posten i England senaste tiden. Jag har dock inte fått svar på mitt mejl till Elf. Detta är första gången jag beställer den billiga frakten. Annars har jag tagit den dyrare och fått paketet efter en vecka.

Svar: Har det? Då kanske man ska vara försiktig med att beställa därifrån just nu :/ Har du väntat länge på svar? Jag fick svar efter två dagar och dom erbjöd sig att ersätta mig för mitt förlorade paket. Sjukt bra! Men vi får hoppas att våra paket dyker upp nästa vecka! :)
Jolimas

linnea
2013-02-21 @ 16:54:25

Nej men åh vad tråkigt! Hatar när det händer.. hoppas att paketen kommer fram så småningom :)

Sofie
2013-02-22 @ 10:18:20

Kan det vara så att du har beställt nagellack?
Det kom nämligen en ny lag i England i mitten av januari som gör att företagen inte får skicka nagellack med flyg. Mailade BeautyBay om detta och de sa vi i Sverige fortfarande kan köpa nagellack därifårn men då får de skicka via land vilket gör att det tar längre tid.

Och i så fall kanske det är samma med e.l.f.?
Så är det så att du har nagellack med i beställningen kan det bero på det!

Hoppas det löser sig för dig!

Svar: Det är nagellack i båda paketen! Hmm, då kanske dom kommer fram ändå :D Jättetack för infon! Nu fick jag lite hopp igen hehe.
Jolimas

Sofie
2013-02-23 @ 12:01:10

Där ser man! Varsågod! Håller tummarna! :D


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0