Lush Haul

 
Idag var jag iväg på ett möte och för att fira att det gick bra tog jag en sväng in på Lush och handlade upp mitt presentkort jag hade. Det blev en del mumsiga saker och jag fick med mig hela 6 prover! Väldigt trevlig personal måste jag säga :D
 
 
Rose Jam Bubbleroon bubble bath, Creamy Candy bubble bath, Avobath bath bomb
Mmm Melting Marshmallow Moment bath melt, Popcorn lip scrub, Happy Hippy shower gel
 
 
Marilyn hair treatment, Sexy Peel soap (prover)
Happy Happy Joy Joy conditioner, Big shampoo, Dream Cream hand and body conditioner, Ocean Salt face scrub (prover)
 
 
Recensioner kommer upp så småningom, om jag kommer ihåg hihi.
 
 



Kommentarer

Sofie
2013-02-23 @ 11:54:00

Popcorn-läppscruben är underbar! Är helt beroende av min, haha!

Svar: Jag har använt min ca 5 gånger bara idag xD Jag hade verkligen inte höga förväntningar på den men jag blev helt kär!
Jolimas

B R O W N S U G A R
2013-02-23 @ 15:15:07

Älskar cream candy!!

Svar: Ska bli spännande att prova den, har hört mycket bra om den! Provade Rose Jam idag men jag blev riktigt besviken. Väl i badet luktar den nästan inget och bubblorna försvann jättesnabbt :(
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0