Real Techniques Expert Face Brush

 
För ett tag sen fick jag hem lite penslar/borstar från Real Techniques, en av dom var Expert Face Brush. Borsten är av syntet och gjord av taklon med ett lätt aluminiumhandtag. Den är löjligt mjuk och helt underbar att använda! Den är ganska kompakt så den buffar in kräm- och flytande produkter väldigt bra och ger en perfekt yta. Bara fantasin sätter gränser när det gäller användningsområde, men jag använder den främst till foundation. Jag kan tänka mig att den är utmärkt att använda till contouring, speciellt med en krämprodukt. Självklart kan man använda den med puderprodukter också.
 
Jag rekommenderar verkligen den här borsten och jag köpte den HÄR för ca 60kr.
 
 
 
 



Kommentarer

Sofie
2013-02-19 @ 21:37:01

Åh, är så galet sugen på den här borsten!
Måste få tummen ur någon gång snart och beställa hem den!

Svar: Det tycker jag absolut :) Du kommer inte ångra det!
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0