Garden of Wisdom Haul

 
ÄNTLIGEN!! Jag har längtat otroligt mycket efter att detta paketet skulle komma fram. Garden of Wisdom är utan tvekan mitt favoritmärke när det gäller hudvård. Och min hy är i stort behov av ordentliga produkter nu efter mitt plötsliga utvecklande av akne. Min rutin kommer upp om någon vecka eller så, när jag kommit in i det hela. Följande produkter fick jag hem idag:
 
 
 
  • Classic Face Cream with Emu Oil (no wax)
  • Majik Coconut Revival Cream
  • Sulfur Clearing Mask
  • Saffron Rose Majikal Facial Lotion
 
 
 
 
  • Beta Exfo Tonic 2% pH 3,2
  • Beta Exfo Tonic 2% pH 1,9
  • AHA Tonic 2% pH 1,9
  • Lactisen Gel 2% pH 3,2
  • Lemon Fruit HA Serum
  • Honeycomb HA Serum
  • Pink Grapefruit HA Serum
 
 
 
 
  • Pre-emptive Strike Skin Protectant (prov, ej i det fasta sortimentet)
  • Majik Anti-PopUp Blemish Gel
  • Oxygen Rich Super Charged 15% Gel
  • Sebum Control Antioxidant Serum
  • Mandelic 10% Acid (no alcohol, yes seaweed)
  • Café Antiox Serum
 
 
 
 
  • Simply Clean Tea Tree Oil Cleanser
  • Cherry Hydrating Mist
  • Cranberry Hydrating Mist
  • Honey Hydrating Mist
  • Lavender Hydrosol
 
 



Kommentarer

stina
2013-01-13 @ 20:41:43

var köper du dem ifrån? :)

Svar: www.gardenofwisdom.com :) Sidan är lite B, men klicka på "Finished Products" så kommer du rätt! Helt fantastiska produkter och dom är sjukt trevliga och hjälper gärna till.
Jolimas

Aidas Make Up
2013-01-21 @ 23:52:27

Ååååh, måste ta tummen ur och beställa därifrån med. Väntar hela tiden på att mina produkter hemma ska ta slut innan jag tar upp kampen mot onödiga tillsatser och går mot oljor, men den stunden verkar aldrig komma. Man har ju så mycket!

Svar: Så tänkte jag med innan jag beställde, ville ta slut på det jag hade först. Men det tog ju aldrig slut så jag beställde ändå och lade undan det andra :P
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0