Glossybox Januari

 
Årets första box är här, woop woop! Efter att ha sett en annan bloggares box hade jag inte särskilt höga förväntningar. Men jag blev positivt överraskad!
 
 
 
 
1. Burt's Bees - Lemon Butter Cuticle Cream
100% naturlig nagelbandskräm som ger naglarna en hjälpande hand. Denna intensiva kräm förstärker och återfuktar naglar och nagelband och lämnar en frisk doft av citrus. Orginalprodukt 79kr/17g.
 
2. Percy & Reed - No-Fuss Fabulousness Dry Conditioner
Alla känner vi till torrschampo, men har du testat torrbalsam? Gör håret mjukt och ger glansig yta. Läs vår exklusiva intervju med de två kända hårstylisterna i GLOSSY Mag! Orginalprodukt 129kr/50ml.
 
3. Illamasqua - Cream Pigment
Använd den enskilt för sig eller som en bas för din ögonskugga, som en högt pigmenterad rouge, eller på dina läppar. Cream pigment är till för att experimenters med! Orginalprodukt 179kr/8g.
 
4. Elite Models - Intensity Eye Pencil
Vattenfast och extremt hållbar, intensiv kajalpenna. Krämig och mjuk som gör appliceringen enkel och precis. Innehåller lugnande ämnen såsom sheasmör och vitamin E. Orginalprodukt 109kr/1,1g.
 
5. Oliva by CCS - Eco Makeup Remover Wipes
Rengöringsservetter som skonsamt och effektivt rengör huden från makeup. Innehåller ekologisk, mjukgörande olivolja och olivlövsextrakt som mjukgör och återfuktar. Orginalprodukt 50kr/24st.
 
 
Krämskuggan från Illamasqua gjorde hela boxen! Jag har varit nyfiken på att testa fler produkter därifrån så den var mer än välkommern hem till mig :D Resten känns lite "meh". En helt okej box dock.
 
Vill du veta mer om glossybox? Då kan du gå in HÄR :)
 
 



Kommentarer

Ann-Sofie
2013-01-30 @ 16:27:20

En ok box tycker jag också, två produkter som jag kommer byta bort. :-)

Svar: Vad fick du i din? :P
Jolimas

Sofie
2013-01-30 @ 17:02:36

Sååå avundsjuk på krämskuggan från Illamasqua! Speciellt eftersom jag själv fick en tandkräm i stället för den! I övrigt såg min box likadan ut, förutom att jag fick hårspray i stället för torrschampoo...

Svar: Åh vad tråkigt med en tandkräm :( Fattar inte varför dom slänger ner sånt i boxen.
Jolimas

Ann-Sofie
2013-01-31 @ 17:36:31

Jag fick nästan helt likadan som du, förutom två saker. Istället för din Illamasqua fick jag en mascara från Babor, en lila som jag har bytt bort. Sedan fick jag ett hårspray från Percy&Reed, såg att du fick ett torrbalsam. Kajalpennan bytte jag också bort. :-)

Wysteriia
2013-01-31 @ 23:24:21

Jag fick också den från Illmasqua fast en MINTGRÖN...haha :) Du fick helt klart en mer användbar!

Svar: Åh haha, kanske inte den roligaste färgen att få. Jag är otroligt glad att jag fick den jag fick! :3
Jolimas

B R O W N S U G A R
2013-02-06 @ 15:19:06

Nu ångrar jag lite att jag sluta prenumerera ;( haha

Svar: Vad typiskt :( Jag vågar inte sluta prenumerera, för om jag gör det så kommer boxarna bli superbra (tror jag iaf haha)
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0