Julklappar!

 
Tänkte visa några av mina härliga julklappar jag fick. Behöver jag förklara hur glad jag blir när jag öppnar ett paket och hittar grejer från Lush i? :D
 
 
 
FUN Green. En multiprodukt som kan användas som bubbelbad, schampo, tvål och lite allt möjligt. Doftar gott av citrus.
 
 
 
Snowglobe tvål. Härlig tvål med citrusdoft. Fin är den också!
 
 
 
Honey I Washed the Kids tvål och Soft Coeur massageolja. Båda doftar sött av honung.
 
 
 
Honey Bee badbomb, Butterball badbomb och Father Christmas badbomb.
 
 
 
Rocket bubbelbit. Kan tydligen användas flera gånger.
 
 
 
It's Raining Men shower gel, doftar honung, och Ponche shower gel, doftar sött och gott.
 
 
 
Rub Rub Rub shower scrub och Ro's Argan Body Conditioner. Båda doftar helt fantastiskt, men jag kan inte riktigt placera doften.
 
 
 



Kommentarer

B R O W N S U G A R
2013-01-06 @ 23:57:20

Jag ÄLSKAR bodyconditionern. Rub Rub har jag länge varit nyfiken på :]

Svar: Jag med, det är så skönt att slippa smörja in sig efter duschen! Du borde absolut prova scruben, den är helt fantastisk.
Jolimas

Frida Skoglund
2013-01-09 @ 12:24:40

Älskar Snow globe! Jag använder den alltid som duschtvål :D

Svar: Jag har den på handfatet nu, mums!
Jolimas

Sandra
2013-01-12 @ 20:36:35

Rub Rub Rub har jag och använder titt som tätt. Rätt långt bäst före datum på den om jag inte minns fel. Dock var jag lite negativ till mängden salt den innehåller, fattade aldrig det när jag köpte den. Rakade benen en gång och hade diverse småsår efter myggbett och skit, och när jag skrubbade med den sved det så in i helvete pga. saltet, samt på fingrarna då jag har massa småsår på händerna efter köksskador och diverse annat :p Förutom det så är den är en klippa, och luktar härligt citrus!

Svar: Ajaj, det kan inte vara behagligt. Har som tur är inte haft några sår än. Då kan jag tänka mig att en sockerskrubb är bättre. Är det citrus den doftar? Jag har inte fattat än vad det är xD Men god är den iaf!
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0