Barry M Summer Gelly Nail Paint Blue Grape

 
 
 
Mitt nyaste tillskott i nagellackslådan är detta underbara blåa lacket från Barry M. Det heter Blue Grape och hör till deras Summer Gelly-kollektion. De har fler Gelly-lack även utanför Summer-kollektionen och alla är sååååå fina. Jag vill ha allihopa! Konsistensen är snäppen segare än jag är vad vid men jag gillar't. Resultatet blir bäst med lite tjockare lager. Nu använder jag ett snabbtorkande överlack som ska appliceras på ej torkat lack, så jag vågar inte säga allt för mycket om torktiden. Men jag upplevde det som att det var hyffsat snabbtorkat även med tjockare lager. Här har jag två lager lack och det blev perfekt, men kör man på tunnare lager behövs det tre.
 
 
 
 



Kommentarer

Linnéa
2013-07-31 @ 11:43:07

Galet snygg färg! Vart kan man köpa det? :)

Svar: Visst är den härlig! Jag köpte mitt på asos.com. Fri frakt och allt :D
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0