Dagens makeup - Whisper

 
 
 
 
Rimmel wake me up foundation ivory
Collection 2000 lasting perfection concealer fair och light
L'oréal lumi magique concealer pen light
Rimmel stay matte pressed powder transparent
NYX blush taupe
MUS blush complex
 
 
 
Jordana brow powder duo dark
Ardell brow sculpting gel
 
 
 
UDPP
MUA undressed palette shade 2 och 9
MUS eye pencil vanilla
MUS cake eyeliner black
NYX doll eye volume mascara
Benefit they're real mascara
 
 
 
No7 high shine lipgloss whisper
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0