Dagens makeup - Sweet Salmon

 
 
 
Ansikte:
Murad skin perfecting primer
Rimmel wake me up foundation ivory
Collection 2000 lasting perfection concealer light
Rimmel stay matte pressed powder transparent
Too faced chocolate soleil bronzer milk chocolate
NYX blush taupe och angel
Jordana brow powder duo dark

Ögon:
NYX one night in morocco palette
MAC eyeshadow fab & flashy
Make up store eye pencil vanilla
MAC fluidline blacktrack
Benefit they're real mascara

Läppar:
Elf glossy gloss sweet salmon
 
 



Kommentarer

Emelie
2013-03-05 @ 14:13:42

Fint! :)

Svar: Tack :)
Jolimas

Linnéa
2013-03-05 @ 16:16:10

Snyggt! Du är så duktig på att sota och tona ut, jag blir lite avundsjuk. :)

Svar: Aw tack så mycket!
Jolimas

Sofie
2013-03-05 @ 19:07:49

Snyggt! Skulle gärna se en tutorial på denna! :D

Svar: Tack! Ska försöka fixa en denna veckan :)
Jolimas

Erica
2013-03-12 @ 11:00:41

Vad fint!!

Svar: Tack! :)
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0