Glossybox Mars

 
 
 
1. Smile Lab - Advanced Teeth Whitening Strips
Tandblekningsremsor. Känns ju kanske inte så glossy, lite tråkig produkt tycker jag.
 
2. Da Vinci Cosmetics - Mineral Shimmer
Ljus bronzig ögonskugga med otroligt fint skimmer. Jag kan tänka mig att den är riktigt snygg som highlighter på en lite mörkare hy!
 
3. Bruno Banani - Dangerous Woman EdT + Shower Gel
Jättegod parfym som doftar blommigt och vanilj. Tyvärr doftar shower gelen lika tvåligt och olikt parfymen som alla andra shower gels man får med.
 
4. Garnier Skin Naturals - Pure Active 2-in-1 Makeup Remover
En makeup remover för oljig hy som tar bort både ögon- och ansiktsmakeup. Denna ser jag fram emot att prova!
 
5. Jelly Pong Pong - Lip Blush
Det står att det är ett stain men det är det inte, utan det är ett läppstift på penna. Fin bubbelgumsrosa färg som lätt byggs upp.
 
 
 



Kommentarer

Wysteriia
2013-03-27 @ 18:04:46

Nej men har du redan fått din?! Snabba puckar! Hoppas jag får Jelly Pong Pong pennan :D

Svar: Hehe ja :D Den är riktigt fin faktiskt. Jag håller tummarna för att du får den!
Jolimas

B R O W N S U G A R
2013-03-28 @ 13:03:42

Ååh jag har inte fått min än :( LÄNGTAR!!

Jenny
2014-07-15 @ 17:05:29

Håller med om att Mineral Shimmer ögonskuggan skulle passa bra som highligther på någon med mörkare hy. Jag skulle dock vilja ha allt från den där boxen utom ögonskuggan då jag redan har en massa bruna och använder dem inte speciellt mycket och inte tandblekningen då jag redan har min favorit från stellawhite. :)


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0