Lush Haul - del 2

 
Då var det dags för del 2 av min Lush haul! Här kommer alla hårprodukter jag fick med mig hem.
 
American Cream: Vaniljdoftande balsam med honung, jordgubbar och apelsinjuice.
 
 
No Drought: Citrusdoftande torrschampo.
 
 
Cynthia Sylvia Stout: Ölfyllt schampo som ger glans och volym. Förutom öl innehåller den balsamvinäger, citrongräs, konjakolja och eteriska oljor.
 
 
Roots: Mintig inpackning speciellt till för att ge rötterna volym och nytt liv.
 
 
Retread: Lush kraftigaste balsam för slitet och skadat hår med uppbyggande sojamjölk och återfuktande olivolja, jojobaolja och avokadoolja.
 
 
Ultimate Shine: Milt glansgivande schampo med viol, ylang ylang och elemiolja.
 
 

Är det något av detta ni vill se recension på så säg till, så ska jag fixa det så snart jag kan!
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0