Recension: Moyana Corigan Cherry Bomb Lip Scrub

 
Moyana Corigan Cherry Bomb Lip Scrub

Såhär står det om den på deras hemsida:
"Vår nya smaskiga scrubb som hjälper dig få bukt med fnasiga och torra läppar. Det ekologiska råsockret smälter på dina läppar och blandas ihop med de vårdande sheasmöret och de ekologiska smakerna. Resultatet blir mjuka återfuktade och mumsigt välsmakande läppar."

Jag gillar inte den här produkten. Den är mer krämig än skrubbande och jag känner knappt kornen. Och det hjälper inte att ta på mer för då blir det bara väldigt kletigt. Som skrubb är den usel. Men den återfuktar bra och den smakar helt UNDERBART! Jag vill bara äta upp hela burken! Tyvärr ger den lilla mängden jag använder på läpparna mig världens jobbigaste starkaste sötsug. Jag skämtar inte, det är så man blir galen! Detta upplever jag inte med andra sockerskrubbar så jag vet inte vad det är frågan om :P Den kommer i en ganska stor burk för att vara en läpprodukt och finns även i 7 smaker till.

Priset: 99kr/st och du hittar dom HÄR.

Betyg: 2/5.

Köpa igen? Nej.
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0