Dagens makeup - Animalistic

 
 
 
Här är min tolkning av animalistic i #makeupthemeweek. Jag valde att hämta inspiration från antiloper :D
 
 
Ansikte:
MAC studio sculpt foundation nc15
Collection 2000 lasting perfection concealer fair
Rimmel stay matte pressed powder transparent
NYX blush taupe

Bryn:
MUS cake eyeliner black

Ögon:
UDPP
NYX jumbo eyeshadow pencil milk
MAC eyeshadow gesso, espresso och wedge
MAC powerpoint eye pencil engraved
MUS cake eyeliner black
Benefit they're real mascara
Red cherry lashes #83

Läppar:
MAC lip erase lip balm dim
 
 



Kommentarer

Milla
2013-05-13 @ 21:57:50

Häftigt gjort :)
Riktigt snyggt ;)
Jag fick min inspiration ifrån Lejon ;)

Svar: Tack :D Spännande, ska in och kika!
Jolimas

Sofie
2013-05-13 @ 22:15:02

Häftigt! :D

Svar: Tack! :)
Jolimas

Wysteriia
2013-05-13 @ 22:52:08

Coolt :D

Svar: Tack :3
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0