Dagens makeup - The 60's

 
 
 
Här har vi min sminkning för dagen i #makeupthemeweek. Dagens tema var 60-talet och min look är inspirerad av Twiggy.
 
 
Ansikte:
Too faced primed & poreless
MUS matt foundation milk
Collection 2000 lasting perfection concealer fair
Rimmel stay matte pressed powder transparent
NYX blush taupe

Bryn:
Jordana brow powder duo dark
Ardell brow sculpting gel

Ögon:
UDPP
MAC eyeshadow brule och espresso
MUS cake eyeliner black
MUS eye pencil vanilla
Benefit they're real mascara
Red cherry lashes #68

Läppar:
Figs & rouge balm cherry & vanilla
MUS matt foundation milk
 
 



Kommentarer

Linnéa
2013-05-14 @ 20:11:43

Riktigt bra gjort! :D

Malin Aurora
2013-05-19 @ 13:22:21

Åh vad tjusigt!

Svar: Tack :)
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0