Glossybox April

 
Så konstigt! När jag kollade posten i fredags hade inte glossyboxen kommit (däremot hade det kommit post), men när min sambo kom hem igår kväll sa han att han skymtade glossyboxloggan i våran box (vi har en box nere vid entrén i huset där vi bor). Så ja, den kom i fredags ändå, haha!
 
 
 
 
Jag är så grymt besviken på min box! Visst, läppstiftet var väl fint, men det är alldeles för blåtonat för min del så jag kommer inte använda den. Resten var ju verkligen bara blä! En shower gel IGEN, en brun utan sol som inte kommer bli använd och som dessutom inte verkar räcka vidare långt, en engångsansiktsmask och ett miniprov av en punktbehandlare (som i princip var tom). I vanliga fall brukar det i alla fall finnas EN produkt jag känner att jag kan använda, men inte denna gången. Jag blir så besviken på detta när andra fått inpackning eller ögonskuggspalett, eller som i vissa fall, båda två!! Kunde dom inte delat upp det lite mer rättvist?! Nä usch! Får inte jag en jävligt bra box nästa gång säger jag upp min prenumeration...
 
 
 
 



Kommentarer

Sofie
2013-05-05 @ 21:48:40

Tråkigt :( Läppstiftet såg riktigt fint ut!

Caroline @makeupedia.se
2013-05-06 @ 23:07:59

Riktigt snyggt läppstift! Jag har inte glossybox och det är jag stolt över hehe =)


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0