Blog Your Heart Out Award

 
Söta Sofie gav mig en Blog Your Heart Out-award, tack så mycket! Hennes blogg hittar du HÄR.
 
När man får en Blog Your Heart Out Award så ska man svara på fem frågor samt nominera fem andra bloggare som man tycker förtjänar ett. Man ska ge det till någon som har under 100 följare på Bloglovin men jag kommer vara tråkig och inte nominera någon. Varför? Jo för att majoriteten av bloggarna jag läser har redan blivit nominerade :P
 
Här kommer mitt svar på frågorna!
 
1. Vad eller vem uppmuntrade dig att börja blogga?

Jag kommer ihåg för flera år sen när jag precis började läsa sminkbloggar. Jag tror att den första jag hittade var Rocket Queens blogg, som tyvärr inte finns kvar längre *snyfft*. Jag tyckte att det verkade så roligt att blogga och dela med sig av sina sminkningar och åsikter. Så jag startade en egen. Sen dess har jag flyttat runt och även raderat innehållet några gånger, vilket jag verkligen ångrar idag.
 
2. Hur valde du ämne att blogga om?

Det kom rätt naturligt eftersom jag älskade smink och i princip bara läste sminkbloggar. Jag tror inte ens att jag tänkte på att man kunde blogga om annat.
 
3. Någonting som de flesta inte känner till om dig?

Jag HATAR att tvätta håret, men jag älskar att ha nytvättat hår. Eller egentligen är det inte tvättandet jag hatar, utan att ha blött hår :P
 
4. Vilka tre ord beskriver din stil?

Öööööhm.. Ingen. Aning.
 
5. Vad gillar du att göra när du inte bloggar?
 
Busa med min sambo, plugga (inte det roligaste svaret, men det jag pluggar är jättekul!), titta på serier, spela wow (dock har jag tagit en wow-paus nu när jag börjat plugga), lyssna på poddar m.m.
 
 



Kommentarer

Sofie
2013-09-14 @ 07:23:45

Roligt att läsa! :D
Jag hatar också att ha blött hår xD


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0