Dagens makeup - Empty Heart

 
 
 
 
  • Glominerals pressed base golden light
  • Collection lasting perfection concealer fair
  • Rimmel stay matte pressed powder transparent
  • Too faced chocolate soleil bronzer milk chocolate
  • NYX blush taupe
  • Sleek blush by 3 (sugar) turbinado
 
 
  • Jordana brow powder duo dark
  • Ardell brow sculpting gel
 
 
  • Archetype cosmetics pigment empty heart
  • MAC fluidline blacktrack
  • Eyeko skinny long & tall mascara
 
 
  • MAC slimshine lipstick missy
 
 
 
 



Kommentarer

Sofie
2013-09-08 @ 15:29:23

Hej!

Du har fått ett Blog Your Heart Out Award av mig!
Kolla in mitt inlägg om du vill veta mer! :)
http://sofies.sajk.com/?p=1375

Kram!

Svar: Tack så mycket! Vad gulligt av dig :D Kram!
Jolimas

❥ Daniella Järpenberg
2013-09-12 @ 19:15:07

Jättesnygga ögonbryn! :)

Svar: Tack :)
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0