Recension: John Frieda Go Blonder Lightening Spray

 
 
 
John Frieda Sheer Blonde Go Blonder Lightening Spray

Såhär står det om den på Feeluniques hemsida:
"John Frieda Sheer Blonde Go Blonder Controlled Lightening Spray's patent pending peroxide lightening formula, with citrus and chamomile, works with heat tools for lightening and brightening blonde hair, up to one and a half shades."

Först och främst vill jag säga det att den här produkten bleker, den innehåller väteperoxid och den KOMMER slita på ditt hår. Jag har läst otaliga recensioner där personer gnällt över att håret blir skadat osv och att produkten är jättedålig. Klart som fan att det slits, det är blekning!

Med det sagt kan jag säga att den har slitit på mitt hår, men inte mer än vad jag räknat med. Jag har använt den tre gånger över de senaste tre veckorna, men jag såg resultat redan efter första gången! Den ljusar upp långsamt och därför är den väldigt lättanvänd. Dessutom gör det att man kan missa nån fläck emellanåt, för det kommer inte direkt göra nån skillnad. Eftersom jag har ombre så har jag bara använt den på nedre halvan av mitt hår och efter tre användningar har jag ungefär halva flaskan kvar. Jag är väldigt nöjd med resultatet och kommer fortsätta att använda den då och då för ytterligare effekt. Nyfiken på att prova? Tänk då på att använda den med sunf förnuft. Det ÄR blekning och man ska inte använda den för ofta.  

Priset: £6.99 kostar den och du hittar den HÄR.

Betyg: 4/5. Det kunde ha varit en lite större flaska och liiite mer krut i hade inte skadat, vem gillar inte snabba resultat ;)

Köpa igen? Antagligen, det beror på hur länge den håller och om jag fortfarande har ljust hår/ombre när min flaska tar slut.

 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0