Börja blogga igen

 
Hej på er! Vet ni vad? Jag ska ta upp bloggandet igen. Jag slutade blogga då intresset svalnade när jag började plugga. Det var mycket att göra och jag kände att studierna var viktigare. Jag har faktiskt knappt sminkat mig alls sen dess. Jag får nog plats med alla gånger på en enda hand. Men jag har börjat sakna smink det senaste. Och jag har saknat att blogga. Ska jag vara ärligt är jag lite nervös, tänk om jag inte kommer ihåg hur man lägger eyeliner och suddar ögonskugga osv :O Det blir hur som helst ett ganska lugnt tempo och med inlägg när jag känner för det. Så håll utkik!
 
 



Kommentarer

Linnéa Alpsten
2014-01-19 @ 09:47:34

Gud vad kul! :D

Aida
2014-01-19 @ 19:44:01

Vad kul! Välkommen tillbaka!

Svar: Tack! :)
Jolimas

Camilla
2014-01-20 @ 05:32:55

Vad roligt! :) Välkommen tillbaka!

Svar: Tack :D
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0