Glossybox nyårsboxen

 
Som sagt hade jag två boxar att hämta denna månaden, eftersom jag hade beställt nyårsboxen. Kolla vad fin lådan och bandet är!
 
 
 
1. BM Beauty - Lash Thickening Mascara
Ge din nyårsafton de där maxade, fantastiska fransarna som matchar den lilla svarta! Denna populära mineralmascara skyddar och stärker samt är parabenfri. Orginalprodukt 179kr/8ml.
 
2. Kryolan Professional Makeup - High Gloss
Lipgloss med vacker och oväntad glans! Exklusivt pärlpigment får dina läppar att glänsa och skimmra ikapp med fyrverkerierna. Orginalprodukt 139kr/4ml.
 
3. Nails Inc - Nail Polish
Testa en av de populäraste nyanserna just nu från supertrendiga nails inc! Lättapplicerad formula med inspiration från klassiska platser i London. Orginalprodukt 149kr/10ml.
 
4. NYX Cosmetics - One Night In Morocco
Lyxig palett med ögonskuggsprimer som tillsammans med matta skuggor skapar en sotning som håller hela natten. Innehåller även fyra diskreta nyanser för läpparna! Orginalprodukt 390kr/st.
 
5. ModelCo - Cheek + Lip Tint
Kultmärket ModelCo ger här den perfekta illusionen av naturligt rosiga kinder samt en fin färg till läpparna. Orginalprodukt 155kr/10ml.
 
 
Denna boxen var mer i min smak! Nyx är ett av mina favoritmärken så paletten blev jag jätteglad för. Tinten ska bli spännande att prova, jag har ingen liknande produkt. Det jag gillade minst var nog glosset, är inte så mycket för röda gloss. Sen fick man en fin guldig necessär också!
 
Klicka HÄR om du vill veta mer om glossybox!
 
 



Kommentarer

Omygloss
2012-12-21 @ 16:58:35

Jag halvgillar glosset, det är coolt men vet inte riktigt när jag ska ha det. Är himla nöjd med denna boxen, önskar att alla glossyboxar var i den här stilen!

Svar: Känner samma sak, det är snyggt på, men jag använder sällan röda gloss. Jag ÄLSKAR paletten från nyx! Tror att det bor en liten nyx addict i mig :P
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0