Dagens Johanna


Hej på er. Uppdateringen har varit rätt låg de senaste dagarna. Min hy har varit skit, så jag har inte velat kleta på med smink osv utan låtit den vila. Just nu sitter jag med en ansiktsmask, Moor Mud från Garden of Wisdom.

Såhär står det på deras hemsida:

"Moor Mud commonly referred to "Heilmoor" is the result of nearly 30,000 years of living plant dynamics in ancient bogs in one of Europe's richest and most prolific valleys. It has been investigated and proven that "Moor Mud" has tremendous therapeutic properties. These bountiful, breathtaking valleys are kept "alive" through active organic deposits which are uncontaminated.

- detoxifying
- anti-inflammatory
- astringent
- tightening (diminishes pores)
- drawing of impurities
- toning and balancing to the skins surface healing"




Kommentarer

Johanna Östlund
2012-05-14 @ 20:27:01

De ser ju ut att vara jätte äckligt :o Vet inte om jag skulle våga ha de där i ansiktet..

Johanna (Jolimas sminkblogg)
2012-05-15 @ 16:24:25

Hehe den är inte farlig. Den suger ut orenheter ur hyn och gör den klarare, finare och lenare. Dock luktar den liiite konstigt, men det är ju en naturlig produkt så då får man räkna med det. Men jag kan absolut rekommendera den till de med normal till fet hy!


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0