Dagens makeup


Av någon anledning tycker jag att det är så mycket roligare att sminka när jag inte ska iväg nånstans. Det kanske beror på att jag inte är lika orolig att det ska bli fel. Och det är alltid då jag blir som mest nöjd med.

Passade på att prova lösfransarna jag fick i februaris glossybox med, men jag gillar dem INTE!! De har så konstig form, så det ser ut som att jag har två för vänster öga istället för ett för varje öga. Nej jag tycker att dem ska vara längre längst ut i kanten och inte på mitten som fallet är med dessa..

Ansikte:
MAC studio sculpt foundation nc15 och nc20
Elf all over cover stick apricot fair
MAC prep+prime transparent finishing powder
MAC eyeshadow wedge och sushi flower

Ögon:
Urban decay primer potion
MUS high tech lighter platina
MAC pigment bright fuchsia
MAC eyeshadow fab & flashy, lime, crystal avalanche och shroom
YSL l'eyeliner noir
NYX doll eye volume mascara
Jelly pong pong eyelash extensions

Läppar:
Elf glossy gloss sweet salmon och wild watermelon

MAC bright fuchsia lime fab & flashy FOTD
MAC bright fuchsia lime fab & flashy FOTD




Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0