Dagens makeup


Dagens sminkning är ganska lik den jag hade igår. Lade till lite mer rött, markerad globlinje och en gnutta lila i ögonvrån.

Jag hade fler bilder att lägga upp egentligen, men av någon anledning så var hälften av bilderna svarta när jag lade över dem från kameran till datorn. Några var dock som vanligt som tur var. Men jag fattar inte vad som hände :S

Ansikte:
Garnier BB cream light
Elf complexion perfection
Elf contouring blush & bronzing powder
H&M eyebrow liner light brown

Ögon:
MAC eyeshadow amber lights
Sleek me, myself & eye barry white, black box, simply red, supernova, chris de burgundy och lilac allen
H&M liquid eyeliner
Max factor falsh lash fusion mascara

Läppar:
Nivea colour passion lipstick ruby




Kommentarer

Nicole
2012-05-12 @ 16:41:23

Tack så mycket! :*


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0