Nails Inc Ebury Bridge

 
Igår visade jag ju setet I Can Paint A Rainbow från Nails Inc och här kommer ett av lacken på naglarna! Först ut blev Ebury Bridge, ett lavendelfärgat cremelack. Det är lite åt det tjockare hållet att lacka med, men det är inga problem. Och skulle det bli för tjockt med tiden är det bara att tunna ut det lite. Hur som helst har jag två lager lack och ett lager Poshé topplack. Ett trevligt lack som även är hur fint som helst!
 
 
Med blixt ser det mycket mer blått ut än vad det gör i verkligheten.
 
 
Och under glödlampa ser det lite mer grått ut. Tänk er ett mellanting helt enkelt!
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0