Recension: Lush Ro's Argan Body Conditioner

 
Ro's Argan Body Conditioner

Såhär står det om den på Lush hemsida:
"Detta är en bodyconditioner där vi stoppat i alla de bästa ingredienserna för mjuk hud vi kan komma på! Arganolja, kakaosmör, cupuacusmör, paranötsolja, mandelolja samt rättvisemärkt sheasmör. Vi har till och med lyckats pressa in lite gojibärsjuice!"

Detta är för kroppen vad ett balsam är för håret. Den ska användas som så att precis innan du går ur duschen så smörjer du in dig med denna och sköljer av. Konsistensen är tjock och krämig och väldigt behaglig. Efteråt (beroende på din hudtyp såklart) behöver du förhoppningsvis inte smörja in dig med body lotion. När jag använder denna behöver jag inte smörja in mig alls och den underbara doften sitter i rätt länge, vilket jag ÄLSKAR eftersom jag är helt besatt av denna doften :P Den doftar vanilj och ros, men inte sån där äcklig tantig ros utan en mindre pudrig och sötare ros. MUMS!

Priset: 285kr / 225g. Du hittar den HÄR! (Ett tips är att beställa den från Lush brittiska hemsida då den blir mycket billigare!)

Betyg: 5/5. Om jag kunde skulle jag ge den ännu högre, men nu är ju skalan högst 5 :P

Köpa igen? JA, utan tvekan!!!
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0