Recension: Lush Sultana of Soap

 
Sultana of Soap

Såhär står det om den på Lush hemsida:
"Kan vi hjälpa om denna tvål ser ut som en stor kaka av italiensk nougat? Ja, kanske det. Om vi gör den mjuk och krämig, fyller den med hackade aprikoser och svartvinbär och doftsätter den med kryddig olibanum, är det knappast överraskande att den lockar till att ta en tugga. Du vet bättre än så, eller hur? Tvåla in hela kroppen med en rejäl bit av vår fruktfyllda, krämiga dessertliknande tvål och njut av att få dofta sött, sött och sött."

Denna tvålen doftar såååå gott! När jag har använt den kan jag inte låta bli att gå och sniffa på händerna. Den är jättekrämig och känns väldigt behaglig att använda (jag använder den som handtvål). Men tyvärr torkar den ut mina händer nåt fruktansvärt. Jag brukar aldrig få särskilt torra händer efter att jag tvättat dom, men när jag använder denna tvålen blir dom så torra att det gör ont på knogarna. Så jävla tråkigt för den är helt underbar i övrigt.

Priset: 49kr/100g, 122kr/250g, 245kr/500g. Men i butik kan du få i vilken storlek du vill. Du hittar den HÄR!

Betyg: 2/5.

Köpa igen? Nej.
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0