Recension: Lanza Trauma Treatment

 
Trauma Treatment

Såhär står det om den på deras hemsida:
"En blandning av Ceramid-2 och KB2 (Keratin Bond System 2), två kraftfulla ingredienser som båda har starka reparerande effekter, resulterar i att hårstrukturen återställs och färgen fäster bättre."

Detta är alltså en leave in-kräm som återställer skadat hår. Jag hade glömt bort att jag hade denna, för när jag klippte av nästan halva mitt hår för ett år sen så behövde jag inga leave in-produkter eftersom mitt hår var i så bra skick. Men nu när jag har gjort ombre (dvs blekt topparna och upp i längderna) så har topparna blivit rätt slitna. Då rotade jag fram Trauma Treatment och tänkte ge den en ny chans. Första gången använde jag den i topparna och längderna, men då blev längderna rätt feta. Så andra gången tog jag bara liiite lite i topparna och JÄVLAR vad bra den är! Håret ser väldigt friskt och glansigt ut, inte en kluven hårtopp så långt ögat når och det blir mjukt och följsamt. Sen känns den inte i håret heller, den lämnar ingen hinna eller så. Det här är räddaren för ett slitet hår! Den doftar ganska fruktigt, kanske persika? (Min näsa känner mest bara ifall det luktar gott eller inte). Men har du slitet hår är den absolut värd att testa.

Priset: Den kommer i en tub på 150ml och den kostar 129kr HÄR!

Betyg: 5/5

Köpa igen? Ja!
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0