Dagens makeup


Dagens ögonmakeup har jag gått och funderat på att göra rätt länge nu, så nu blev det äntligen av. Och så ville jag även prova glosset från Illamasqua som jag fick i senaste glossyboxen. Jag är inte så förtjust i just röda gloss, men nu när jag har det så måste jag ju använda det också.

Ansikte:
Garnier BB cream light
MAC sculpt and shape accentuate/sculpt
MUS powder blush peach
MAC eyeshadow nylon

Ögon:
Urban decay primer potion
MAC eyeshadow brulé
Sleek me, myself & eye supernova, barry white och chris de burgundy
MUS cake eyeliner black
NYX doll eye volume mascara

Läppar:
MAC lip pencil redd
Illamasqua intense lipgloss besotted




Kommentarer

Fatma
2012-05-02 @ 19:32:31

Cool sminking :)

Johanna (Jolimas sminkblogg)
2012-05-02 @ 22:08:48

Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0